Crozant - Reisverslag uit Crozant, Frankrijk van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu Crozant - Reisverslag uit Crozant, Frankrijk van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu

Crozant

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie en Jan

27 September 2017 | Frankrijk, Crozant

Hallo allemaal bedankt voor jullie reacties, en Gerard ik heb het vanmorgen aan de koeien gevraagd maar ze keken me met grote ogen aan en ze wisten niet waar ik het over had!

Vanmorgen om half negen zijn we vertrokken bij Mary Noël na een lekker ontbijten. Het was weer mistig, maar na een uurtje kwam de zon door en bij de koffie om 11.00 uur konden de jassen en lange broeken weer in de tas. Het was een redelijk zware dag met weer veel heuvels soms stijl en soms heel stijl. Maar omhoog gaan heeft ook een voordeel je mag altijd weer naar beneden al denk ik soms ho,ho niet zo ver want dadelijk moeten we toch weer omhoog! We reden over mooie smalle wegen met heel weinig verkeer en langs de weg overal meidoornhagen. Een prachtig gebied met wederom veel koeien nu bruin van kleur. En hier en daar een ezel. En soms had ik er eentje voor me! Nu zijn we in Crozant in hotel Du Lac. Met een Nederlandse eigenaar. We waren redelijk uitgeput toe we aankwamen en het eerste wat hij vroeg toen hij onze vermoeide koppen zag was:waarom doen jullie dit? En dat weten we niet, we vinden het gewoon leuk!