Rabanal - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu Rabanal - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu

Rabanal

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie en Jan

13 Oktober 2017 | Spanje, Rabanal del Camino

Vanmorgen heb ik in Rabanal het reisverslag geschreven omdat we gisteren avond geen WiFi hadden. Maar er was iets misgegaan daarom nog een keer. We zijn gisterochtend met de bedoeling naar Astorga te gaan. Want ik wou graag het Gaudí huis bezoeken. We fietsen door een steeds groener wordend landschap met veel populieren, druiven en onnoemelijk veel mais die nog gedorst moet worden. Het was tot de middag een vrij vlakke tocht en we hadden om 12 uur al 50 km. gedaan. En om kwart voor twee waren we in Astorga bij het Gaudí huis. Maar helaas het ging om twee uur dicht en pas om vier uur open jammer dan kunnen we beter verder fietsen zei Jan want als we in Rabanal zijn, zijn we aan de voet van de Cruz de Ferro. Jan heeft even gebeld voor een slaap plaats en zo waren we om 5 uur in Rabanal.