Vega de Valcarce - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu Vega de Valcarce - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu

Vega de Valcarce

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie en Jan

13 Oktober 2017 | Spanje, Vega de Valcarce

Zo nu voor vandaag:we zijnvanmorgen om half negen vertrokken voor de klim van 8 km naar Cruz de Ferro een zware klim! Dat het vanmorgen koud was hebben we niet gevoeld. Boven bij het ijzeren kruis aangekomen hebben wij ook onze steentjes aan de voet van het kruis neergelegd en zijn daarna, na nog een klim van enkele kilometers naar beneden gegaan. Een afdaling van 15 km. Koud,stijl,slechte weg en super mooie vergezichten.
Toen we beneden waren hebben we ons opgewarmd met een kop koffie en daarna lekker gefietst door een afwisselend landschap.
En heerlijk weer, en zo zijn we weer klaar voor de Ceibrero waar we morgenvroeg tegen op moeten klauteren.

  • 13 Oktober 2017 - 21:20

    Mieke De Hoon:

    Zo jullie zijn er volgens jan bijna.
    Goed hoor geniet er maar van. Hier komende dagen heerlijk weer

  • 15 Oktober 2017 - 11:36

    Riek:

    Het einde is inzicht.wat hebben jullie een prachtige tocht gehad, geniet nog van deze laatste ritten en dan is het natuurlijk wel aflikken. Groetjes Riek en Harrie.

  • 15 Oktober 2017 - 23:25

    Ajaan:

    Moi dè volger Riek schreeft van 'aflikken' noa dè gullie oew fietstochtje d'r binnekort op hèt zitten. Ik kan me doar hilwa bè vurstellen. Un wèèk of vier onafgebroken op zo'n fietszoal zitten gi-t-oew netuurlijk nie in de kouw klère zitten. Ikkezelluf zo-t-er zeker d'n blikhers van kriege. En ik kan me goewd vurstellen d

  • 15 Oktober 2017 - 23:39

    Ajaan:

    Ik kan me dus goewd vurstellen dè gullie doar allebeij laast van hèt. En angezien ge d'r zelluf niet bè kunt zal den inne, den andere moeten lèkken. Koei he'k dè ok wel 's zien doen as ze ergens an gewond waren gerakt. 't Is ne moie vurm van natuurgenèzing. Mar 'k hè toch liever dè gullie dè zelluf doet dan dè ik dè zo moeten doen. Gelukkig zit ik wijd af en kan ik ok zeker nie in de verleiing kommen. Ik waacht de foto's van de behandelingen wel af. Trouwens, wie gi die moake eigelijk?

    Ajaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Vega de Valcarce

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2017

Molenschot

16 Oktober 2017

Santiago de Compostela

15 Oktober 2017

Arzua

14 Oktober 2017

Sarria

13 Oktober 2017

Vega de Valcarce
Corrie en Jan

Op weg naar Santiago de Compostella!

Actief sinds 01 Sept. 2017
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 9797

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

19 September 2017 - 30 Oktober 2017

3e keer op de fiets naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: