Sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu Sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu

Sarria

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie en Jan

14 Oktober 2017 | Spanje, Sarria

Vanmorgen moesten wij in ons pension ons eigen ontbijt zoeken in de keuken, er was wel koffie gezet en er was brood en de rest vonden we in de koelkast. We hebben gezellig gegeten samen met een wandelaar uit Chicago. We komen mensen tegen overal vandaan Zuid Afrika, Japan, Korea, Australië, Frankrijk en België.
En ook heel veel Spaanse. Wat ook opvalt iedereen groet elkaar en zegt Buen Camino ( goede bedevaart) zo ook Jan, vanmorgen zei hij tegen de winkelier buen Camino in plaats van houdoe!
Ach soms spreek ik ook meerdere talen tegelijk!
Vanmorgen zijn we meteen begonnen aan de klim naar de Ceibrero 1300 m. hoog een flinke klim! Dat kosten mij al een paar blokjes energie, en Jan veel zweet. Na de Ceibrero kwam de Alto Poio nog en daarnade heerlijke afdaling naar Sarria waar we mooi hotel hebben gevonden.
Nog twee dagen en we zijn in Santiago de Compostela.