Tienen belgie - Reisverslag uit Tienen, België van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu Tienen belgie - Reisverslag uit Tienen, België van Corrie en Jan Snepvangers - WaarBenJij.nu

Tienen belgie

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie en Jan

19 September 2017 | België, Tienen

Na uitgezwaaid te zijn door Raf,
Sam,Annemiek,Ad en Jopie zijn we vanmorgen om half 9 vertrokken. Het weer was zwaar bewolkt en het was fris, maar droog en na 11.00 uur kwam de zon voorzichtig door. We zijn via Baarle Nassau België in gefietst het ging prima en Jan kon mij goed bij houden! Om half 4 waren we in Tienen waar we een b&b hebben. Maar tot onze grote verbazing zaten op het terras Marja en Piet ons op te wachten hartstikke gezellig. Na een paar biertjes moesten we toch eerst maar eens gaan douchen. En daarna gaan we gezellig samen eten. Dus deze eerste dag met 105 km was een fluitje van een cent. Het zal nog wel anders worden.

  • 19 September 2017 - 21:28

    Gerda Je Zus:

    Mooi dat jullie er al een mooi stukje erop hebben zitten sukses en wel terusten en morgen veel fiets plezier.

  • 20 September 2017 - 00:38

    Ajaan:

    Ik ha gère meegefietst, mar dur ne lekken baand was ik pas rond kwart over tien in Meulenschot en waarde gullie al vertrokken. Heb bij 't Kösterke 'n broodje gevat en toen mar wir noar huis getrapt. In Spoordonk bleek goddomme munnen accu leeg te zèn. En zodoende heb ik zwoar moeten afzien tot rond half zes. Vurdeel was dè'k mee an toffel kon vur de soep en d'erpel. Toen de bank op en liggen knorren tot half twèelf. Ja, fietsen is afzien!

  • 20 September 2017 - 10:23

    Theo:

    Mooi ,Jan en Corrie Ik zou zeggen ,vóóral doorgaan. Veel fiets plezier en succes.

  • 20 September 2017 - 20:14

    Sjaan:

    Hey Corrie en Jan.
    De eerste kilometers zitten erop wij wensen jullie veel fietsplezier en succes met deze rit

  • 26 September 2017 - 16:59

    Riek :

    Hallo Jan en Corrie, fijn dat het voorspoedig verloopt.
    Gisteren ben ik terug gekomen van Krakow daar heb ik MIJN accu eens goed opgeladen,het was geweldig gewweest!
    Morgen vertrekken Harrie en ik naar Tirol kunnen we samen onze accu weer opladen.
    We wensen jullie nog veel fietsplezier en tot horens.
    Groetjes Riek en Harrie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Tienen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2017

Molenschot

16 Oktober 2017

Santiago de Compostela

15 Oktober 2017

Arzua

14 Oktober 2017

Sarria

13 Oktober 2017

Vega de Valcarce
Corrie en Jan

Op weg naar Santiago de Compostella!

Actief sinds 01 Sept. 2017
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 9820

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

19 September 2017 - 30 Oktober 2017

3e keer op de fiets naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: